dijous, 11 d’abril del 2013

VISITA AL PARLAMENT DE CATALUNYA



El 9 d'Abril del 2013, vam anar al Parlament de Catalunya les classes de 5ºA i 5ºB.
Quan vam arribar ens vam posar a esmorzar i vam jugar una miqueta, després ens van donar uns quadernets on hi havia activitats i un llapis.


Llavors vam fer les activitats i anàvem mirant les escultures, els edificis, etc. Quan ja havíem acabat ens vam anar al parc on hi havíem esmorzat; com que al final del quadern te havíem de fer un dibuix d' alguna cosa que representés el parlament, alguns van dibuixar la façana, d'altres van dibuixar tisores o la bandera catalana coses aixi.




Maria donant instruccions











Estatua del General Prim



Ens vam anar a fer fila al front del Parlament i un senyor ens va explicar les regles: fer silenci, no tocar res i no molestar, ens va obrir i vam entrar a mida que anaven caminant més bonic es feia vam entrar a una sala i ens va fer seure els escanys , si et fixaves bé hi posava el nom de qui seia allà i que era.



El Parlament



Grup de cinquè.
Baix hi havia un micròfon més quatre botonets, un de blanc que servia per fer saber que hi era, un botó verd que servia per a les votacions dir que si, un vermell que servia per dir no a les votacions i un altre groc com si fos un vot en blanc.



Va arribar la vicepresidenta i va respondre'ns algunes preguntes , quan es va anar el senyor va continuar explicant, ens va dir que el parlament estava decorat com a castell també ens va dir per a que hauria servit cada habitació. Ens vam anar fora, vam menjar i vam jugar una estona després vam recollir i vam anar a esperar a l'autobús.




7 comentaris:

  1. Encara recordo aquell dia va ser la millor escursió de la meva vida i va estar molt divertit.

    ResponElimina
  2. Aquest dia ha estat molt divertit encara em recordo.

    ResponElimina
  3. Aquell dia m'ho vaig passar molt bé,sobre tot quan vam anar al parc.
    Que ve que ens ho vam passar tots

    ResponElimina
  4. Aquell dia va ser molt divertit! Encara ho recordo, em vaig quedar bocabadat

    ResponElimina
  5. Segur que va ser molt i molt divertit tot. Si jo la faig espero passar-m'ho molt bé!

    ResponElimina
  6. Jo recordo aquell dia era un dels millors dies de la meva vida, aquella excursió.

    ResponElimina
  7. Aquesta excursió va ser divertidisima, i m'ho vaig passar genial

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.